30/01/14

TEÑO 40 ANOS

O meu aspecto agora é moi distinto ao de antes. Agora teño moitas canas non estou nin gordo nin delgado, estou normal, peguei un bo estirón. A miña forma de ser non cambiou moito, creo que son agradable, pódese dicir que simpático, porque me gusta facer chistes. Son alegre non me gusta estar amargado.
Os meus avós xa non viven, morreron hai dez anos e os meus pais non están mal de saúde, pero xa non son novos. Lévome ben cos meus irmáns e vivo coa miña parella, pero non teño fillos. Eu vivo en Melide porque xa de rapaz vivía aquí e gústame. A min gústame o meu traballo, son mecánico que era o meu soño dende neno. Gaño os cartos suficientes para vivir ben. Non traballei antes en outras cousas. O que me gusta facer no meu tempo libre é ir de caza e ir comer por aí coa familia e cos amigos. Divírtome vendo sitios.
Eu creo que no futuro vou seguir vivindo no mismo sitio e traballando no mesmo. Cando me xubile gustaríame ir para a aldea ter uns animaliños e estar ao meu aire.
Adrián Couso, S2C

Ningún comentario:

Publicar un comentario