21/11/13

EU SON

...Maria del Mar Ferraces, de 2º C de ESO. Vivo nas Cazallas Castro, un campo moi bonito, no que hai unha igrexa que acaban de reformar este ano. A igrexa é moi grande e ten unha parte de arriba na que hai bancos e un balcón, abaixo hai máis bancos e está o altar. Ao lado da igrexa hai un lavadoiro no que agora non se pode lavar a roupa porque non ten auga.Hai dous lavadoiros máis na aldea, nos que si que se pode lavar. O cruceiro da parroquia é moi bonito. Antes estaba cerca do lavadoiro, pero foi trasladado á beira da pista, pegado ao meu prado. O novo solo do cruceiro é de pedra, con croios pequenos. Temos un campo da festa grande, no que quedaron arcos de igrexa. No verán celebramos a festa neste campo. A miña casa é grande e ten dúas plantas altas. Hai dúas casas pegadas á miña. No hórreo teño unha cadela chamada Laica. E teño unha corte onde dormen as vacas e os becerros. Tamén teño un can chamado Rex. Ao lado dos becerros teño 39 galiñas, porcos e coellos. Por ultimo teño unha corte para a potra, que se chama Palomita.

Ningún comentario:

Publicar un comentario