13/02/14

Teño 40 anos

Chámome Sandra e teño 40 anos. O meu aspecto cambiou sobre todo polas engurras,teño peor os osos, sobre todo os das pernas. Polo demais consérvome bastante ben. O pelo rizóuseme bastante como eu quería desde pequena. Medrei cambiou ahora son mais tranquila, mido máis ou menos 1,70 m
Penso que o meu carácter cambiou, agora son máis tranquila , pero a miña forma de ser penso que é igual.
Agora vivo en Madrid co meu marido e os meu dous fillos: Chrístian de 7 anos, e Estéban de 4 anos.
Temos dous coches, un Audi vermello, e un Megane azul. O audi vermello é meu e o megane é do meu marido. Vivimos cerca de un supermercado, no que traballo eu. Cando o meu marido está de vacacións, pode quedar na casa cos nenos mentres eu vou traballar. Normalmente, eu levántome ás 8:15 porque teño que preparar o almorzo, ducharme, lavar os dentes, e deixarlle o almorzo e a roupa aos nenos para ir o colexio, que entran as 10:00. Cando volvo teño o xantar feito, porque está miña sogra na casa. Os nenos chegan a 13:45 a casa e eu chego as 14:15.
Meus pais e meu irmán viven en Villamor, e están moi contentos. Cando a min me dan as vacacións imos unha semana a casa de meus pais.
No tempo libre, axúdolles aos meus fillos cos deberes e fágolles a merenda. Cando podo, xogo con eles.
Penso que a miña vida non cambiará, estou contenta co que teño, mesmo a miña vida pode ir a peor dependendo de canto me paguen... Porque si o pensamos ben, dous fillos, un marido e eu gastamos bastante.
Agora como na segunda avaliación os meus fillos sacaron moi boas notas e ningún suspendeu ningunha, eu máis seu pai decidímoslle facer un regalo. Preguntámoslles que animais lles gustaría ter a cada un no piso como mascotas e Christian quixo un can dos que non medran, e Esteban un hámster. Ao principio creímos que era demasiado, pero logo pensámolo e comprámoslles cadansúa mascota. Christian chamoulle Wyllyan o seu can, e Esteban Switte ao seu hámster.
Quedaron moi contentos cos animais, e nos tamén moi contentos con eles.
SANDRA VARELA GARCÍA 2ºb

Ningún comentario:

Publicar un comentario