04/02/14

Teño 40 anos

Si me imaxino con 40 anos sería:

Ainda que pensaba que non ía medrar máis, cheguei a medir 1,60. Agora púxoseme o pelo loiro, xa que antes tíñao marrón. Cando era pequena era moi tímida e agora son aberta e extrovetida, encántame saír cos amigos e estar coa familia, tamén me gusta viaxar, o meu soño sería ir a Nova York, aínda que non o conseguín, sigo intentando ir alí. Algúns dos sitios que cheguei a visitar foron París, Londres, Madrid...
Vivo nunha cidade, nun piso de Bilbao, en Portugalete. Non teño ningunha queixa de vivir alí, ao contrario, gústame moito este lugar. Traballo na ITV en Bilbao, nas oficinas, traballando aquí fixen novos amigos pero sigo botando de menos a miña terra Galicia. Vou en vacacións para ir visitar a meus amigos e algúns familiares, xa que a metade de nós viñemos para aquí.
Os meus pais seguen vivos, están ben, coma sempre como o resto dos meus familiares.
Gústame ler, cousa que antes non me gustaba, tamén me gusta pasar o tempo cos amigos.
Cando me xubile gustaríame seguir facendo o que fago, divertíndome cos meus amigos, familiares...
Lévome moi ben con todos os meus familiares, por sorte teño o diñeiro necesario para vivir, e estou feliz por ter esta vida.

                                                                      NOELIA CEA 2C

Ningún comentario:

Publicar un comentario