19/11/13

EU SON

í
Muíño de Belmil
Carlos, un rapaz de quince anos e vivo en Melide, na Ronda de Pontevedra, pero case todos os fins de semana pásoos na aldea, onde hai  un ambiente que me encanta porque respiras aire natural e ademais é un lugar moi tranquilo. A miña aldea está no concello de Santiso, na parroquia de San Pedro de Belmil, chámase Penaposta. O meu avó na súa  época foi muiñeiro, todos os veciños da aldea ían moer o trigo, o centeo e o millo á súa casa.
Os muíños tiñan unha parte de abaixo que se chamaba pé do muiño e a parte de arriba chamábase moa. A muega era a parte do muíño que servía para botar o gran. Moi preto de Belmil pasa o río Ulla, onde moitas veces vou pescar co meu pai. Alí temos animais: galiñas, coellos, porcos e pavos. Tamén temos un pequeno tractor para facer os traballos da horta.

Ningún comentario:

Publicar un comentario