15/01/15

A miña habitación

A miña habitación é grande. Teño pósters de tractores, animais, camións ... porque me gusta moito a granxa. Tamén teño un debuxo dun tractor feito por min. Hai un armario onde están as botas de xogar ao fútbol na parte de arriba. Onda a ventá, nun andel está a televisión, cerca da cama porque me gusta moito vela pola noite. Pola ventá  vexo  a casa do veciño.
Teño unha mesiña onde teño as miñas cousas persoais. Teño un andel para os libros. Ao final da habitación está o escritorio, onde fago os deberes da escola, encima do escritorio teño o ordenador, que algunhas veces uso para cousas da escola, aínda que agora está estropeado. E esta habitación tan grande, bonita e colorida é para min só, non a comparto con ninguén.

Ningún comentario:

Publicar un comentario