09/01/15

A MIÑA HABITACIÓN

A miña habitación é de cor morada. Ao principio era de cor branca, pero ao quitar boas notas deixáronma poñer da cor que eu quixese. Elixín o morado porque me gusta esa cor e é a miña preferida. Toda a xente que entra no cuarto xa sabe que é o meu pola súa cor e pola roupa da cama.
Teño unha cama bastante grande na que hai unha manta que vai a conxunto coas paredes. Ao lado está unha mesiña na que puxen cadros con fotos nas que saio. Ao fondo está o escritorio onde teño libros, os dicionarios e onde fago os deberes, por suposto. Teño un roupeiro tamén a conxunto co resto da habitación. O chan é de plaqueta, pero quero poñer tarima flotante porque me gusta. No chan teño dúas alfombras que están a conxunto con toda a habitación.
A habitación é moi acolledora porque está á beira da cociña e é a que sempre está máis quente. Polas tardes sempre vou para alí a facer os deberes e despois estou co móbil ou co ordenador. Despois desta descripción, creo que quedou claro que a miña habitación é moi bonita e me gusta moito. Se alguén entrase por primeira vez na miña habitación, penso que se fixaría nas fotos que teño na mesiña, ao lado da cama, tal como podedes ver na foto.

Ningún comentario:

Publicar un comentario