14/01/15

A miña habitaciòn

Na miña casa hai tres habitacións, a máis grande é a de meus pais e despois está a miña. Cando entramos na habitación, o primeiro que vemos é unha porta de cristal. As paredes son azuis, nelas está un cartel que me fixeron os meus amigos e amigas polo día do meu aniversario, un diploma que me deron no colexio, e un mosquito de plástico que me serve de adorno. Teño tres mesiñas, nunha teño o neceser, noutra teño retratos da primeira comunión de meus primos e na mesiña máis grande teño aínda máis retratos de bautizos de amigos, de familiares...
En fronte da cama teño dous armarios grandes. Nun teño a roupa que uso para salir, e noutro as sabas e tamén a roupa que uso para andar pola aldea. Os dous armarios teñen un espello por diante.

Ningún comentario:

Publicar un comentario